گردانی: هیچوقت به شهرم خیانت نمی‌کنم
مدافع چپ ملی‌پوش تراکتورسازی که از شایعات پشت سرش در صفحات مجازی ناراحت است، به محض گفت‌وگو با ورزش سه این حرف ها را تکذیب می‌ کند.

صحبت های تونی را عملی کردیم

دقایق ابتدایی بازی با نفت‌مسجدسلیمان به دلیل فشاری که هواداران این تیم آوردند، ما کمی تمرکزمان را از دست دادیم و یک گل روی پنالتی خوردیم. اما بعد از گذشت 15 دقیقه خودمان را پیدا کردیم و با حفظ توپ های خوب نیمه اول را مساوی به پایان رساندیم. تونی بین نیمه صحبت هایی انجام داد که ما نیز در نیمه دوم حرف هایش را عملی کردیم و حریف در این نیمه هیچ موقعیت صددرصدی نداشت و بالاخره این تراکتور بود که 3 امتیاز را گرفت. خدا را شکر خدا بالا سر تیم ماست و همچنین دعای هواداران باعث شده که ما در دو بازی اخیر نتیجه بگیریم.

ترکی قابل احترام است

من دقیقا نمی‌ دانم پنالتی ای که گرفته شد درست بود یا نه چون آن صحنه را ندیدم ولی این را می‌ دانم که ترکی داور خوب و قابل احترامی است و تشخیص درست یا غلط بودن پنالتی به نظر کارشناسان برمی گردد، ترکی از داوران خیلی خوب لیگ ماست.

امیدوارم با تونی قهرمان شویم

تونی واقعا مربی خوب و بزرگی است که به بچه ها روحیه و انگیزه می‌ دهد. امیدوارم با این مربی یک قهرمانی به مردم آذربایجان تقدیم کنیم.

من به شهرم خیانت نمی‌ کنم

شاید زیاد کارت گرفتن من به دلیل این است که خیلی با غیرت بازی می‌ کنم. اما از صحبت هایی که اخیرا در صفحات مجازی دیده ام خیلی ناراحت هستم مثلا شنیده ام که می‌ گویند گردانی از آن موقع که تونی آمده پایش را می‌ گیرد. واقعا این بحث ها ناراحت کننده است، من هیچ وقت به شهرم خیانت نمی‌ کنم برای من فرقی نمی‌ کند که رسول بالای سر تیم باشد یا تونی. خون و پیراهن من قرمز است و تا جان دارم در زمین مسابقه برای تراکتور می‌ جنگم و برای تونی مثل سایر مربیان احترام قائلم.

نوبت قهرمانی تراکتور است

چهارشنبه بازی سختی با تیم ازبکستانی در سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داریم امیدوارم با یک برد خوب از زمین خارج شویم تا برای ادامه راه نیز انگیزه و روحیه پیدا کنیم. خدا را شکر تیم مان مثل سابق خوب شده است. امسال نوبتی هم که باشد نوبت قهرمانی تراکتور است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: حبيب گرداني , تراکتورسازي تبريز ,

تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393 ا 11:9 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.